top of page
  • תמונת הסופר/תTamar Ziv

התאמת תכשיטים לבגדים - סטיילינג נכון לכל שעות היום

מה הסגנון האישי שלך?

תכשיטים הם אביזרים משלימים מושלמים ליצירת שיק, אופי סגנון אישי. כל לוק ומראה יכול להתרומם ולהשתדרג בזכות הוספה והתאמת תכשיטים טובה.

לכל אחת יש סגנון אישי ייחודי שגורם לה להרגיש טוב; זה יכול להיות שילוב אקלקטי של פריט וינטג’, מראה מינימלסטי ונקי, שופע ויוקרתי, בוהו -שיק או שילוב של הכל ביחד. האם אי פעם חשבת על איך את מגדירה את הסגנון שלך? אולי את מזדהה עם מראה מסוים, בין אם זה עידן וינטג’ מסוים, או אולי את בעצם אוהבת לשלב כמה סגנונות כדי ליצור מראה ייחודי משלך

התאמת התכשיטים שלך לבגדים וללוק שלך לא חייבת להיות מסובכת או דילמה של הרגע האחרון. למעשה, אני הולכת להציג בפניך כמה כללים פשוטים שתוכלי לעקוב אחריהם כשאת מרכיבה את התלבושת שלך, על מנת לשמור על דברים נקיים ופשוטים אך עם זאת עדכניים.


5 טיפים מובילים להתאמת התכשיטים לתלבושת שלך

בסופו של דבר, האביזרים שאת לובשת צריכים לשפר ולשקף את הסגנון האישי שלך – בדיוק כמו הבגדים שלך. אבל אם את מסתכלת לעתים קרובות במראה לאחר שהתלבשת ותגלי שהתלבושת שלך נראית לא מאוזנת או לא מתואמת, יש רק כמה כללים שאת יכולה לעקוב אחריהם כדי להבטיח שהתכשיטים והבגדים שלך עובדים בהרמוניה מושלמת!


1. אם התלבושת שלך רועשת, צמצמי את התכשיטים – ולהיפך

איזון הוא המפתח להצלחת אבזור ההופעה שלך.

אם את לובשת בגדים עם הדפסים נועזים ועמוסים או עיטורים כבדים – כגון פאייטים או רקמה נועזת – את תרצי לשמור על התכשיטים שלך פשוטים ועדינים. אבזור תלבושת רועשת עם תכשיטים גדולים ורועשים יוצר מראה עמוס ומכביד.

סט פשוט של עגילים צמודים או שרשרת משובחת יכולה להיות כל מה שאת צריכה!

בצד ההפוך, תכשיטי אמירה (סטייטמנט) גדולים ואבני חן נועזות פועלים בצורה נהדרת עם בגדים מינימליסטיים יותר.


תוכלי לשדרג באופן מיידי את מראה החולצה הלבנה והג’ינס הפשוטה שלך עם כל תכשיט מושך את העין, משרשרת סטייטמנט גדולה, צמידים עבים ועד עגילי חישוק גדולים במיוחד!


2. קחי בחשבון את גלגל הצבעים

תמיד נוכל להיעזר בגלגל הצבעים בשביל לקבל מושג או השראה.



כשמדובר בהתאמת תכשיטים לבגדים שלך, הגלגל יכול לעבוד בשתי דרכים:

  • בחרי צבעים משלימים:

מצאי את צבע הבגד שלך, ואז הסתכלי ישירות מול זה בגלגל הצבעים כדי למצוא את ההשלמה שלו. לדוגמה, אם את לובשת שמלה אדומה, תוכלי לבחור לענוד תכשיטים עם אבני חן ירוקות או כחולות. השיטה הזו יוצרת קונטרסט מרגש ומושך את העין עם צבעים שתמיד מחמיאים זה לזה.


  • בחר צבעים מקבילים

במקרה זה, הבגדים והתכשיטים שלך כולם בצבעים מאותה משפחה (אלה שנמצאים ישירות זה ליד זה בגלגל הצבעים). לדוגמה, תוכלי ליצור תלבושת בגוונים סתוויים חמים על ידי שילוב של שמלה אדומה עם תכשיטים חומים, אדומים כתומים או צהובים. או ללכת בכיוון של משפחת הירוקים והכחולים, שגם בהם כל אחת יכולה למצוא את הגוונים שהיא אוהבת ומתחברת אליהם וגם לרוב מחמיאים.


3. בחרי היכן את רוצה למשוך את צומת-הלב

בדיוק סיימת את הציפורניים שלך ואתה רוצה להשוויץ בהן? משכי את תשומת הלב לידיים שלך עם כמה טבעות גדולות ונועזות. נועלת סנדלים פתוחים בקיץ? שלבי עם צמיד קרסול או שניים כדי להוסיף לאווירת הבוהו-שיק.


4. תכשיטי זהב ויהלומים זו בחירה שתמיד מנצחת

יש סיבה שתכשיטי זהב ויהלומים היו ויהיו פופולריים לנצח. למעשה, ישנן סיבות רבות: הניצוץ הבוהק שלהם, הסמליות הרומנטית, עמידות היהלומים בפני פגעי הזמן וכמובן ערך היהלום שלא פג, ואך לפעמים גם עולה.

אבל גם הם מגוונים עד אין קץ. הקלאסיות והמעמד של תכשיט יהלומים ישפרו וירימו כל תלבושת;

בין אם זה זוג עגילי יהלומים קטנים וצמודים כדי להוסיף מגע של גלאם לתלבושת היומיומית שלך, או תליון יהלומים מסנוור שילווה את שמלת הערב שלך.


5. התאימי את התכשיטים לאירוע

אולי הדבר החשוב ביותר שעליך לקחת בחשבון בעת ​​בחירת התכשיטים הנכונים לתלבושת שלך הוא האירוע שאליו את הולכת. אביזרים יכולים לשנות באופן דרמטי את המראה, התחושה והאווירה של כל תלבושת, וזו הסיבה שחשוב לדעת מתי זה נכון ואיך לעשות את זה.


תכשיטים לסגנון יומיומי

אין כלל קשיח ואחיד להתאמת תכשיטים למראה היומיומי שלך. חשוב לשפר את הסגנון האישי שלך אך ללכת עם משהו שנוח ללבוש כל היום. עם זאת, ישנם כמה סוגי תכשיטים שמתאימים במיוחד לבגדים יומיומיים.

ראשית, לעולם לא תוכלי לטעות עם תכשיט בהתאמה אישית – למשל שרשרת עם אבן החודש שלך, או שרשרת עם השם שלך משובצת יהלומים עדינים. פריטים אלה מוסיפים באופן מידי סגנון אישי למראה קז’ואל יומיומי. עליהן תוכלי להוסיף עוד שרשראות או אפילו לתאם עם סט תואם של עגילים או טבעות.

תכשיטים סנטימנטליים תמיד מהווים אביזרים נהדרים להשלמת המראה היומיומי שלך. שכן הם מוסיפים נופך של אישיות ועומק. יכול להיות שתהיה לך שרשרת אהובה שניתנה לך במתנה על ידי בן הזוג, או תכשיט ייחודי של שעבר בירושה דרך המשפחה. לא משנה מה זה, זה לעולם לא ייצא מהאופנה כל עוד זה אומר לך משהו. אצלנו יש אפשרות לעצב את התכשיט הייחודי שלך ועוד המון אפשרויות מגוונות שיתאימו לך.


תכשיטים לעבודה

מציאת התכשיטים הנכונים שיתאימו לתלבושת שלך בעבודה תלויה במידה מסוימת בסביבת העבודה שלך. אם זה קוד לבוש רגוע יחסית, את יכולה לענוד תכשיטים קצת יותר נועזים שמפגינים את האישיות שלך, אבל באופן כללי עדיף לשמור על דברים פשוטים ומאופקים.


תכשיטים פשוטים של זהב או אבני חן,עגילי סוליטר צמודים, עגילי חישוק פשוטים, או שרשרת עדינה מזהב הם תכשיטים מינימליסטיים מושלמים לשיפור מראה של מקצועיות אלגנטית ומודרנית.


תכשיטים לבילוי לילי

זה הזמן שלך לזרוח! גם כאן נקודת האיזון עדיין תופסת- אם השמלה שלך נוטפת פאייטים או קישוטים נוצצים אחרים, אולי תרצי לשמור על התכשיטים שלך עדינים יחסית. אבל זו באמת הזמן שלך לפרוח.

במקרה של שמלה שחורה, בחירת התכשיטים שיתאימו לשמלה אפילו קלה יותר, כי בעצם הכל הולך. את יכולה לשלב עגילים ארוכים שמשתלשלים בצורה דרמטית, הם יאירו לך את הפנים. או בשרשרת בולטת שהולמת את מחשוף השמלה.

גם כאן עדיף לבחור בתכשיט סטייטמנט אחד בולט ולהשתמש בו כמוקד למראה שלך. אם תערמי את כל התכשיטים שלך, המראה שלך יראה עמוס בסופו של דבר. לכי על זוג עגילים בולטים או שרשרת מושכת את העין ותוסיפי להם כמה אביזרים עדינים.


תכשיטים לאירוע רשמי או חגיגה מיוחדת

תחשבי על חתונות, מסיבות קוקטייל ואירועים עם קוד-לבוש.

בדומה לבילוי לילי, זהו אירוע שבו את רוצה לזרוח, וגם כאן רצוי לבחור תכשיטים יוקרתיים ואלגנטיים יותר שיתאימו לשמלת הערב שלך. זה הזמן להביא את התכשיטים הטובים ביותר שלך, מיהלומים מנצנצים ועד אבני חן יקרות.

האיזון חשוב מאוד גם בעת התאמת תכשיטים לשמלת הערב שלך, מכיוון שאת רוצה להימנע ממראה מוגזם מדי. אם השמלה שלך היא שואו מטורף, התכשיטים שלך צריכים להיות פשוטים ועדינים, שנועדו להוסיף מגע של נצנוץ מבלי להיות להעמיס יותר מדי.

אם הלכת על שמלה מאופקת יותר ללא דפוסים או קישוטים, את יכולה להיות קצת יותר הרפתקנית עם התכשיטים שלך. תחשבי על טבעות גדולות ומאסיביות, עגילי שנדליר ושרשראות סטייטמנט או אפילו סט תואם.

אצלנו באתר תמצאו קולקציות תכשיטים ואקססוריז מגוונות לכל מטרה שישדרגו לך את ההרגשה ואת כל הלוק.


רוצה לעשות משהו בשביל עצמך עוד היום?

שוב פעם עמדת מול הארון ולא היה לך מה ללבוש?

אולי זה מבנה הגוף שהשתנה ולא נשאר אותו דבר, או שהבגדים שלך כבר לא מתאימים והולמים את הגיל...

אולי הגעת למסקנה שכדאי סוף-סוף לעשות משהו בשביל עצמך,

לעשות שינוי תדמית, שינוי בחיים שלך, לשדרג את הנראות והרושם הראשוני (כרטיס הביקור שלנו לעולם),

אם לקראת עבודה חדשה, שינוי גיל או מעמד, או סתם בשביל הנפש וההרגשה הפנימית.  

בעזרת שירות הסטיילינג תהנו מליווי מקצועי של סטייליסטית שתעזור לכם לבחור את הבגדים הנכונים,

בהתאם למבנה הגוף, הסגנון, התקציב, הצרכים והעדפה האישית.  

ביחד נשדרג לכם את המראה ואת המלתחה הבאה שלכם

personal stylingtel-aviv.jpg
bottom of page