top of page
  • תמונת הסופר/תTamar Ziv

איך להתלבש לחורף: 11 עצות למזג אוויר קר

נשים רבות (כמוני למשל) סובלות מקור בחורף. לקח לי הרבה זמן לגלות איך נכון לי להתלבש כדי לא לקפוא מקור, גם כשאני צריכה להתלבש יפה, ו"בסטייל" לצורך עבודה או פגישה חשובה, כשאני יודעת שיש לפני עוד יום ארוך שכולל להתרוצץ בחוץ באמצע מבול ממקום למקום.


1. לבשי שלוש שכבות

שכבת הבסיס שלך עשויה להיות מורכבת מבגדי בייסיק מבדים דקים (עדיף מכותנה ) שיחממו אותך מבלי לגרום לך להזיע ולהסריח מתחת לשכבות. לשכבה האמצעית שלך את יכולה ללבוש חולצה מכופתרת או סריג מחמם, ולשכבה החיצונית - ג'קט, או מעיל.


2. תלבשי צמוד

בגדים צמודים יסייעו לך לשמור על חום הגוף שלך ובמניעת קור. החליפו מכנסי ג'ינס רחבים בג'ינס סקיני, אשר גם עוזרים לאזן מראה מגושם ורחב שמתקבל מסוודרים, סריגי אוברסייז ומגפיים שמנמנים.

את יכולה ללבוש שכבת גרביונים או טייץ מתחת למכנסיים רחבים כדי לבודד ולשמור על חום הגוף.


3. לבשי מעילים ארוכים

מעילים קצרים יכולים להיות טרנדיים, אך אם המטרה שלך היא להישאר חמימה, כדאי לך לשמור על כל פלג הגוף שלך מכוסה. מעיל ארוך שומר על הרגליים ואזור הישבן חם, גם אם צריך לשבת על ספסל מתכת קר (למשל בתחנת אוטובוס). ודאי שיש לך לפחות מעיל אחד ארוך וחם במיוחד לימים הקרים ביותר.



4. שלבי סוודרים עם חצאיות

נסי סריג אוברסייז עם חצאית עיפרון באורך הברך, או בשילוב חצאיות מקסי ומידי משוחררות יותר, למראה בוהו שיק אופנתי.



5. השקיעי בצמר

צמר מנדף לחות ושומר אותך חמה ויבשה כל היום. אם את מוצאת שצמר מגרד לך, נסי צמר מרינו או קשמיר. מרינו הוא צמר קל משקל מעולה כשכבת בסיס. קשמיר הוא צמר רך ונעים.


6. שלבי מעיל סטייטמנט- אמירה

אם את הולכת ללבוש את אותו מעיל חורף כל יום, זה צריך להיות משהו שגורם לך להרגיש טוב. במקום אותם מעילים נייטרליים משעממים, אולי תחפשי מעיל צבעוני או עם טקסטורה או הדפס, משהו שעושה אותו יותר מיוחד.





7. התייחסי לכובעים, לכפפות ולצעיפים שלך כאל אקססוריס

אם את לובשת את אותו מעיל חורף כל יום, את יכולה להחליף את האביזרים, האקססוריס ולגוון עם שלל צעיפים, כובעים וכפפות. צעיף צבעוני יכול בקלות להוסיף כתם צבע למראה חורפי קודר. בנוסף, הוספת כובע היא דרך קלה לשמור על חום כל הגוף.




8. ודאי שהבגדים שלך מוכנים לעונה

לפני החורף, קחי את המגפיים האהובים עליך לסנדלר כדי לחדש אותם, ואם צריך להחליף סוליה כדי שיעמדו בתנאי מזג האוויר. רססי ספריי חסין מים על מגפי ומעילי הז'מש שלך במידת הצורך.


9. שלבי בגדי קיץ במראה שכבות חדש

את יכולה למשל לשלב את שמלת הקיץ האהובה עליך מעל צווארון גולף, לשחק עם חולצה קצרה ורחבה מעל חולצה ארוכה וצמודה, או ללבוש סריג אוברסייז מעל שמלת מקסי אהובה.



10. השקיעי בגרביים טובות

בייחוד עם את לובשת מגפיים או נעלייים שבכלל לא רואים את הגרב - את יכולה להרשות לעצמך גרביים חמות וטובות. גרביים מנדפות זיעה (בעוביים משתנים) ניתן למצוא אותן למשל בחנויות מטיילים.


11. לשחק עם מרקמים

אופנת חורף לא חייבת להיות משעממת. שלבי מרקמים שונים במראה שלך. סוודרים קלועים או מעויינים, מעילי פרווה מלאכותית, מעילי שרלינג, מכנסי עור, ומעילים מרופדים.



רוצה לבחור את הפיס שישלים לך את הסטייל? בקרי בקולקציית החורף





רוצה לעשות משהו בשביל עצמך עוד היום?

שוב פעם עמדת מול הארון ולא היה לך מה ללבוש?

אולי זה מבנה הגוף שהשתנה ולא נשאר אותו דבר, או שהבגדים שלך כבר לא מתאימים והולמים את הגיל...

אולי הגעת למסקנה שכדאי סוף-סוף לעשות משהו בשביל עצמך,

לעשות שינוי תדמית, שינוי בחיים שלך, לשדרג את הנראות והרושם הראשוני (כרטיס הביקור שלנו לעולם),

אם לקראת עבודה חדשה, שינוי גיל או מעמד, או סתם בשביל הנפש וההרגשה הפנימית.  

בעזרת שירות הסטיילינג תהנו מליווי מקצועי של סטייליסטית שתעזור לכם לבחור את הבגדים הנכונים,

בהתאם למבנה הגוף, הסגנון, התקציב, הצרכים והעדפה האישית.  

ביחד נשדרג לכם את המראה ואת המלתחה הבאה שלכם

personal stylingtel-aviv.jpg
bottom of page