top of page
  • תמונת הסופר/תTamar Ziv

אופנה וסגנון אישי והקשר לאהבה עצמית


החשיבות של אהבה עצמית -

עלינו לשאוף להפוך את זה למסע החשוב ביותר שכולנו יכולות לצאת אליו!




שימי את עצמך במקום הראשון פעם אחת. קחי קצת זמן כדי להעריך את עצמך האמיתית. רובנו נוטות לשכוח כמה חשוב לאהוב את עצמנו. כל אחת היא אישה מדהימה וייחודית - ואף אחת היא לא את וזה הכוח שלך!

חלק מאהבת עצמך הוא לחבק את מי שאת - את אותך האותנטית. ולהביע את עצמך יכול להיות כל כך מעצים. תאמצי את האינדיבידואליות שלך ותתגאי בסגנון האישי שלך.


איך אופנה קשורה לזה?

אופנה היא אמצעי נהדר לעשות זאת והיא יכולה לתת לך ביטחון עצמי ולהרגיש נהדר במה שאת לובשת. אחרי הכל, אופנה מכילה יותר מסתם מראה חיצוני.

תחושת העצמי שלנו משתקפת גם בבגדים שאנו לובשות. מה שאת לובשת הוא הרחבה של עצמך, קטע מהאישיות שלך... אז עדיף שזה יהיה מבחירה ומתוך מחשבה.



הגיע הזמן לתת חשיבות לקבלת העצמי, להרגיש נוח בעור שלך, לזרוח ולהרגיש מאושרת גם דרך הבגדים שאת לובשת - כי זו הפרסונה שאת משדרת.

יש לכך יתרונות רבים. אם את מרגישה טוב עם איך שאת נראת, סביר יותר שתציגי גישה טובה יותר, תהי ממוקדת יותר, תרגישי בטוחה יותר, מאושרת יותר ובעלת יותר מוטיבציה.


בנוסף, יש פסיכולוגים שטוענים שהסגנון האישי שלך משקף ומשפיע על מצב הרוח, הבריאות והביטחון הכללי שלך. אם הבגדים שלנו משפיעים על מצב הרוח שלנו, למה שלא נשתמש בבגדים כדי להרים את מצב הרוח שלנו, ומעל לכל, להיות מאושרות יותר ובטוחות בעצמנו.


אופנה היא יותר מסתם איך את מציגה את עצמך בעולם, היא יכולה להעניק לך הרגשה נהדרת עם עצמך. אז, התלבשי בשבילך ורק בשבילך - ותני לעצמך את החופש ללבוש את מה שאת רוצה ומה שעושה לך טוב על הלב.




טיפים למציאת סגנון אישי

  • ביטי עצמי דרך סגנון אישי משלך הוא הזדמנות מצוינת לגילוי עצמי. וזה יכול להיות כל כך מאיר עיניים. תחגגי את חייך ואת עצמך, הפכי זאת לחוויה מרגשת!

  • תבטחי באינטואיציה שלך, תגלשי ברשת האינטרנט בפינטרס או אינסטגרם ותכני לך לוח מראות אהובים. תנסי צבעים, טקסטורות, דוגמאות, אביזרים שונים. ותהני עם זה!

  • את לא צריכה לרדוף אחרי טרנדים, הבגדים האהובים עליך הם נצחיים כי הם משמחים אותך. מה שמחמיא לגופך וגורם לך להרגיש יפה, כנראה שעובד טוב וגם לא ייצא מהאופנה.

  • אל תפחדי להיות שונה - תתלבשי לעצמך, ותלבשי מה שאת רוצה ללבוש. אל תפחדי ללבוש משהו בגלל מה שאחרים עשויים לחשוב - היי עצמך והיי נאמנה לעצמך.

  • לפעמים זה עשוי להיות קשה לצאת מאזור הנוחות שלך, אבל אם את באמת רוצה לנסות סגנון חדש - לכי על זה! אם זה לא מסתדר, עדיין גילית מה מתאים לאישיות שלך ומה לא.

  • את יכולה לפתח לעצמך סימן היכר אופנתי - מצאי כמה אלמנטים שאת אוהבת ומכילים את מי שאת. בין אם זה תמיד לענוד תכשיטים סנטימנטליים, הדפסים מוזרים, צבעים מסוימים, תיקי ווינטג', גרביים בצבעים עזים - כל מה שתרצי.


כמובן, אופנה היא רק צורה אחת של אהבה עצמית. אבל אם תאפשרי זאת, זו יכולה להיות דרך מצוינת לתת לך ביטחון עצמי, וצעד בדרך הנכונה לחבק ולאהוב את עצמך.


רוצה לעשות משהו בשביל עצמך עוד היום?

שוב פעם עמדת מול הארון ולא היה לך מה ללבוש?

אולי זה מבנה הגוף שהשתנה ולא נשאר אותו דבר, או שהבגדים שלך כבר לא מתאימים והולמים את הגיל...

אולי הגעת למסקנה שכדאי סוף-סוף לעשות משהו בשביל עצמך,

לעשות שינוי תדמית, שינוי בחיים שלך, לשדרג את הנראות והרושם הראשוני (כרטיס הביקור שלנו לעולם),

אם לקראת עבודה חדשה, שינוי גיל או מעמד, או סתם בשביל הנפש וההרגשה הפנימית.  

בעזרת שירות הסטיילינג תהנו מליווי מקצועי של סטייליסטית שתעזור לכם לבחור את הבגדים הנכונים,

בהתאם למבנה הגוף, הסגנון, התקציב, הצרכים והעדפה האישית.  

ביחד נשדרג לכם את המראה ואת המלתחה הבאה שלכם

personal stylingtel-aviv.jpg
bottom of page