top of page
  • תמונת הסופר/תTamar Ziv

אופנה סתווית - המדריך המלא לאמנות השכבות

כשהעלים משנים את צבעם ומשב רוח רענן ממלא את האוויר, הגיע הזמן להעביר את המלתחה שלך מהבדים הקלים של הקיץ לשכבות הנעימות והמסוגננות של הסתיו. שכבות היא מיומנות חיונית לכל אישה במהלך עונות מעבר, ומציעה גם פרקטיות וגם הזדמנות לשחק את הסגנון שלך.

בפוסט זה, נתעמק באמנות השכבות לעונת הסתיו, ונספק לך טיפים כיצד לעשות זאת נכון וכמה דוגמאות אופנתיות להשראה לתלבושות הסתיו שלך.

Fall fashion - the complete guide to the art of layering
Fall fashion - the complete guide to the art of layering

למה שכבות?


שכבות משרתות שתי מטרות עיקריות באופנת הסתיו: חמימות ורבגוניות. כשהטמפרטורות יורדות, תרצי שיהיה לך נוח ונעים ועדיין להיראות אופנתית. על ידי ריבוד שכבות הבגדים שלך בצורה נכונה, את יכולה להסתגל לתנאי מזג האוויר המשתנים ללא מאמץ. יתר על כן, שכבות מאפשרות לך לערבב ולהתאים חלקים שונים מהמלתחה שלך, וליצור הרכבים ייחודיים ומסוגננים.


1. הבסיס: בחרי פריטי בסיס (בייסיק) איכותיים


כל תלבושת שכבות מוצלחת מתחילה בבסיס איתן של פרטי בייסיק איכותיים. השקיעי בפריטים נצחיים כמו סוודר גולף איכותי, חולצה לבנה מכופתרת קלאסית וזוג מכנסי ג'ינס מחמיאים. פריטים אלו ישמשו כאבני הבניין למראה הסתיו שלך.


2. התחלי עם שכבות דקות וקלות משקל


כשזה מגיע לשכבות, התחלי עם השכבות הדקות והקלות ביותר הקרובות לגופך. זה מבטיח שתישארי חמימה מבלי להרגיש מגושמת. שקלי חולצות דקות עם שרוולים ארוכים, צווארוני גולף מכותנה, וטייץ או גרביונים כשכבות הראשונות שלך.


3. הוסיפי פריט עם הצהרה אופנתית


המפתח לשליטה באמנות השכבות הוא לערבב טקסטורות, צבעים ודפוסים כדי ליצור עניין ויזואלי. הוסיפי פריט עם אמירה כמו קרדיגן סריג שמנמן, ווסט מפרווה מלאכותית או ז'קט עור כדי להעלות את התלבושת שלך לשלב הבא. פריטים אלה לא רק מספקים חמימות אלא גם יוצרים אמירה מסוגננת.



4. ניסוי עם אורכים


אחד הסודות ליצירת תלבושת שכבות מושכת חזותית הוא לשחק עם אורכים. נסי להרכיב טוניקה או חולצה ארוכה יותר מתחת לסוודר או ז'קט קצר יותר. זה יוצר מימד ומוסיף נופך של תחכום למראה שלך.



5. אבזרי בחוכמה


אל תשכחי לאבזר את שכבות הסתיו שלך. צעיפים, כובעים וכפפות לא רק מחממים אותך אלא גם מוסיפים יצירתיות לתלבושת שלך. בחרי בצעיפים בצבעים משלימים או בהדפסים כדי לחבר את השכבות שלך יחד למראה נטול מאמץ.



6. נעליים


בחירת נעליים יכולה להרים או להוריד את מראה הסתיו שלך. מגפוניםעד לקרסוליים, מגפיים עד הברך ונעלי סניקרס מגניבות הם אפשרויות מצוינות לעונה זו. התאימי אותם עם השכבות שלך כדי ליצור מראה מגובש.


זכרי, המפתח לשכבות סתיו מוצלחות הוא יצירתיות וביטחון עצמי. ערבבי והתאימי פריטים שונים מהמלתחה שלכם, התנסי עם טקסטורות ואורכים, ואל תפחדי לתת לאישיות שלך לזרוח דרך הסגנון שלך.



דוגמאות אופנתיות


שיק קז'ואלי: התחלי עם צווארון גולף צמוד בצבע נייטרלי, הוסיפי ז'קט ג'ינס קצר וסיימי עם מכנסיים רחבים בגזרה גבוהה. השלימי את המראה עם נעלי ספורט לבנות וכובע רחב שוליים.


שכבות נעימות: שלבי סוודר רך מעל חולצת כפתורים לבנה ועצבי אותה עם סקיני ג'ינס ומגפונים. שלבי אותו עם צעיף גדול משובץ לתוספת חמימות וסטייל.


בוהמייני: שלבי שמלת מקסי פרחונית עם קרדיגן סריג שמנמן ומגפוני זמש. אביזרי עם חגורה רחבה וכובע למראה בהשראה בוהמית.




רוצה לעשות משהו בשביל עצמך עוד היום?

שוב פעם עמדת מול הארון ולא היה לך מה ללבוש?

אולי זה מבנה הגוף שהשתנה ולא נשאר אותו דבר, או שהבגדים שלך כבר לא מתאימים והולמים את הגיל...

אולי הגעת למסקנה שכדאי סוף-סוף לעשות משהו בשביל עצמך,

לעשות שינוי תדמית, שינוי בחיים שלך, לשדרג את הנראות והרושם הראשוני (כרטיס הביקור שלנו לעולם),

אם לקראת עבודה חדשה, שינוי גיל או מעמד, או סתם בשביל הנפש וההרגשה הפנימית.  

בעזרת שירות הסטיילינג תהנו מליווי מקצועי של סטייליסטית שתעזור לכם לבחור את הבגדים הנכונים,

בהתאם למבנה הגוף, הסגנון, התקציב, הצרכים והעדפה האישית.  

ביחד נשדרג לכם את המראה ואת המלתחה הבאה שלכם

personal stylingtel-aviv.jpg
bottom of page